Visst är det fantastiskt med Midsommar och alla härliga ljusa kvällar! Vi lever fortfarande i ett lyckorus efter fredagens härliga invigningsfest. Kontoret ser nästan ut som en blomsteraffär och det är så vackert så.
Idag är det dagen innan Midsommar och vi har verkligen gjort vårt yttersta för att fixa vikarier till de kunder vars hemservicemedarbetare sjukanmälde sig i morse. Vi förstår så väl att man som kund vill ha den service man har räknat med och slår knut på oss själva för att fixa vikarie. Stort TACK till alla underbara medarbetare som ställt upp och jobbat extra!
Nu går vi snart hem och njuter av en härlig Midsommarhelg!
onsdag 23 juni 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar