torsdag 10 juni 2010
Rör inte Rut
Nästan alla våra medarbetare går omkring med knappar där det står "Rör inte RUT". För oss känns det ytterst angeläget att RUT-avdraget får vara kvar och vi oroar oss alla naturligtvis för framtiden och hur våra jobb och vårt företag kommer att se ut efter valutgången i höst. Skulle de röd/gröna vinna valet så har de ju sagt att de ska ta bort RUT-avdraget men utvidga ROT-avdraget. Svårt att förstå, tycker vi. Stöd gärna Rör inte RUT genom att gå in på länken. http://www.rorinterut.se
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar