torsdag 17 juni 2010
Invigning av våra nya lokaler
Imorgon fredag ska vi ha invigning (eller försfest inför bröllopet!)av våra nya härliga lokaler på Sturegatan 7. Vi har Öppet Hus från 15.00 och framåt. Klockan 17.30 kommer den officiella invigningen att göras och bandet klipps av Företagarnas Regionchef Lars Holm. Våra medarbetare, kunder, samarbetspartner och vi själva ser fram emot morgondagen!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar