onsdag 30 juni 2010
Pressträff på Almega
Idag har vi varit på pressträff hos Almega på Näringslivets Hus i Linköping. Vi var där och träffade media tillsammans med kollegor i branschen för att diskutera RUT och dess framtid. Det var intressanta diskussioner och vi alla som arbetar i branschen är stolta över våra medarbetare och våra företag. Vår bransch har gått från ett utbrett svararbete till att våra anställda nu kan gå trygga till jobbet och omfattas av kollektivavtal och försäkringar. Riktiga jobb. Många av våra medarbetare kommer från utanförskap och kanske t o m utnyttjades för tjänsterna. Vi kommer att göra vårt bästa för att RUT ska få leva kvar och alla våra kunder, mest barnfamiljer, kan fortsätta nyttja tjänsten "vitt".
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar