Idag har vi ännu en kylig vinterdag, ja visserligen ska det vara kallt på vintern men... Måndagar innebär genomgång av veckans aktiviteter. Oftast är dagarna inbokade med kundmöten och andra intressanta samtal. Vår driftsavdelning försöker att alltid göra det bästa för kunden och se till att vi kan ge den service som beställts, ett evigt men roligt pusslande. Vi planerar för en rad marknadsaktiviteter under våren och längtar tills snön smälter.
Livskomfort/AssistansService önskar alla en trevlig dag!
måndag 25 januari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar