torsdag 28 januari 2010
Vi kommer trots vädret
Idag är det många som funderade på hur dom skulle ta sig ut. Så gjorde också vi på Livskomfort/AssistansService. Vi vill göra vårt bästa för Er som är våra kunder och vi kommer som utlovat men hoppas att ni har förståelse för att det kan ta lite längre tid med tanke på vädret. Tackvare Er får vi lite värme i vinterkylan. Det kanske finns någon som inte vet vad vi kan erbjuda? Då är ni välkomna att besöka vår hemsida www.livskomfort.se eller kontakta oss på telefon (nummer finns längst ner på bloggen). Ta väl hand om er i snön och kylan!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar