onsdag 27 januari 2010
Mitten av veckan - Vad återstår?
Ja då har vi nått mitten på den här arbetsveckan. Som vanligt väldigt intensivt men roligt med alla kontakter och allt som ska ordnas till det bästa. Vi planerar lite aktiviteter tillsammans med andra företag när snön har smält, om den nu gör det....:) Känns spännande att fundera över utveckling av företaget och andra saker som bidrar till att vi måste tänka till ibland. Önskar alla läsare en skön onsdagkväll och hoppas att ni inte blir insnöade.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar