Idag kommer vi nog att gå om varandra eller krocka i dörren. Många kundkontakter och möten står på dagens agenda. Lunchen kommer att bestå av två olika aktiviteter. Några av oss ska gå på sopplunch med Svensk Näringsliv, Företagarna m.fl. Några ska träffa VD för Hjälpmedelscentrum och prata lite aktuella frågor. Dessutom har vi många hem som ska få service. Vi är så glada att ni väljer oss när ni vill ha tid över till annat.
Önskar er alla en trevlig helg!
fredag 29 januari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar