Idag är det en utmaning att jobba i servicebranschen. Våra tappra medarbetare gör verkligen sitt yttersta för att komma fram till kunderna. Från vår horisont vore vi tacksamma om snön kunde stanna där den kom ifrån. :) Givetvis är det vackert och ljust men mängden är aningens för mycket. :)
Vi är mitt uppe i bokslutsarbete så kontoret dignar av pärmar och papper. Det räknas siffror både högt och lågt.
Önskar er alla en härlig vinterdag!
onsdag 3 februari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar