Varje morgon kl 07 tänds flitens lampa på vårt kontor. Då kommer dom första medarbetarna för att påbörja sin arbetsvecka för kundernas bästa. Vi lyssnar också av ev. meddelanden om sjukdom bland personal eller kunder.
Idag är det flera möten med kunder och andra företagspartners inplanerade och tidigt ikväll har vi personalmöte. Vid våra personalmöten ses vi alla tillsammans, vilket inte är så vanligt förekommande under arbetsveckan.
Vi önskar er alla en riktigt trevlig måndag och en fortsatt bra vecka.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar