Idag jobbar vi på som vanligt. Ja, om det finns något "som är som vanligt". Ingen dag är den andra lik när man jobbar i servicebranschen. Våra medarbetare gör ett jättejobb i många hem i Linköping och Norrköping. På kontoret försöker vi samordna och utgöra sambandscentral för allt arbete. Vi står också för marknadsföring och utveckling av våra företag.
I AssistansService AB ger vi service i form av personlig assistans med kunden i centrum. Inga beslut tas utan att kunden är med och bestämmer.
Önskar er alla en trevlig dag!
torsdag 18 februari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar