tisdag 23 februari 2010
Nu är det vinter, nu är det vinter, det var väl roligt HURRA!
Idag inledde vi dagen med att skotta oss fram till dörren. Väl inne så startade vi arbetsdagen med att lyssna av våra meddelanden som kommit från kunder och medarbetare. När det var avklarat vidtog nyckelkvittering till våra kunder som ska ha service idag. Våra medarbetare är otroliga som klarar sig fram i modden på våra gator. Nu hoppas vi att det slutar snöa så vi kan nå våra kunder lättare.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar