Även om det är sportlov för alla skolelever denna veckan så påverkar det inte oss. Vi jobbar som alltid med att städa och ge service till våra kunder. Efter helgens snöoväder och morgonens kyla kan det vara svårt att ta sig fram till kunderna. Vi kommer så fort vi kan. Det finns inget bättre än att komma in i värmen hos våra kunder och kunna ge lite tillbaka genom våra besök.
Vill Du också få Livskomfort i ditt liv? Vi finns för dig och du är alltid välkommen till oss.
måndag 22 februari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar