Varje dag är en ny möjlighet att ge service till våra kunder. Många hem får besök idag och många får sin personliga assistans utförd med hög kvalitet.
På kontoret har vi full rulle med inkommande samtal och möten av olika slag. Det är spännande när telefonen ringer eller när någon kommer in. Alltid intressant att se vad vi kan göra för våra kunder. Mycket pysslande brukar ge ett gott resultat.
Vi önskar er en trevlig dag!
onsdag 17 februari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar