Idag började vi arbetsdagen med bitande kyla. Vintern är här på riktigt och än känns det långt till våren. Det är trots kylan skönt att se ljuset återvända och ge oss längre dagar. Vi är alltid glada över att våra kunder ger oss värme när vi kommer med service till var och en.
Ikväll är vi medarrangörer för en nätverksträff för kvinnliga företagare. Vi kommer möta ett 50-tal kvinnliga entreprenörer och hoppas på en trevlig kväll.
Vill du veta mer om vårt företag så finns vår webbplats http://www.livskomfort.se
En trevlig dag önskar vi våra kunder och Dig som ännu inte är kund hos oss!
torsdag 11 februari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar