Idag går verksamheten på högvarv. Vi försöker komma till alla våra kunder precis som vi lovat. I dessa tider då det går både förkylningar och maginfluensa påverkas även vi. Några av våra nitiska medarbetare är sjuka men vi gör allt vi kan för att ge den service vi lovat.
Besök oss på www.livskomfort.se för att läsa mer om våra tjänster.
torsdag 25 februari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar