fredag 22 januari 2010
Önskar Dig en trevlig helg
Nu har en hel arbetsvecka nått sitt slut. Många är dom hem som fått service denna veckan. Men det finns alltid plats för fler.... Har Du inte provat någon av våra tjänster så välkommen att prova. Vi får många nya kontakter varje dag och är så glada för att Du sprider ryktet om hur skönt Du tycker det är att få servicen utförd. Nu önskar vi en riktigt trevlig helg i vinterlandskapet. Ses på måndag!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar